KLINIK-TRÆNING

Alle er unikke - ligesom dit behov for træning!

Komfortabelt i egen klinik

Selvom vores workshops naturligvis er et fantastisk værktøj til at opbygge dit teams kompetencer, er det ikke altid optimalt at tage på kursus med andre. 

Klinik træning med Hatt Consulting leverer dine træningsbehov lige til døren.

En tilpasset løsning, der passer til dine specifikke behov i din klinik og til dit team.

Træning

Unikke behov betyder unikke løsninger.

Vores hands-on træning findes i mange varianter og vil være skræddersyet til din kliniks unikke behov. Nedenfor finder du en oversigt over de emner, vi tilbyder on-site i din klinik.

Systematiseret Produktion

Minimer stress, maksimer din behandlingsaccept og skab et fantastisk samarbejde i teamet.

Enhver tandlæge har brug for systemer for at skabe den optimale patientoplevelse. Vælg mellem en række systemer, du ønsker at implementere i din klinik. For eksempel: Håndtering af aftalebogen, mødestrukturer & kultur, telefonhåndtering, service der sælger de optimale behandlinger, etc.

 

Vi kommer og træner dit team i systemerne efter "bedst practice" for at hjælpe med at minimere stress, maksimere patientkonvertering og skabe et optimalt TEAM. At have ensartede systemer betyder, at hvert teammedlem er klar over, hvordan man håndterer hver patientsituation i overenstemmelse med klinikejerens vision. 

Patient Oplevelsen

Få en individuelt tilpasset en ensartet tilgang til den optimale patientoplevelse.

Der er mange facetter af patientoplevelsen. At give en optimal oplevelse kræver, at hvert medlem af teamet kender systemet for patientoplevelsen. Hatt Consultings kliniktræning kan fokusere på ethvert aspekt af patientoplevelsen, som du ønsker forbedret og hjælpe dit team med konsekvent at skabe en optimal oplevelse.

Vi kan også lave en guidet tur, der identificerer klinikkens kritiske "touchpoints". Med baggrund i denne oplevelse gives teamet mulighed for, gennem dialog og handlinger, at skabe en unik patientoplevelse, der vil definere din kliniks brand og tiltrække flere patienter. Men bedst af alt en oplevelse, som teamet selv tager ansvar for, da de har været med til at udvikle den. 

patient
Kommunikation

Skab større patientloyalitet & tillid til tandlægen

Det koster 18 gange mere, at få nye patienter i klinikken end at vedligeholde din nuværende patientmasse! Hver klinik har ikke kun et behov for at få flere patienter gennem døren, men også for at holde sine eksisterende patienter loyale.

 

Lær hvordan i skaber maksimal loyalitet og hvad hele teamet skal fokusere på for at undgå, at patienterne søger en ny behandler. 

Afhængig af hvad din klinik har brug for, kan du vælge at implementere kraftfulde servicesystemer i klinikken, samt hvordan du opretter et vedligeholdelsessystem, der sætter hele klinikken op til succesfuldt, at få patienter, til regelmæssigt at vende tilbage til klinikken.

peak
Performance

En række aktiviteter, der kan forbedre dit team

Teams, der præsterer på deres højeste niveau forstår, at hvert medlem af teamet udgør en kritisk forskel for patientoplevelsen. Dermed også til bundlinjen & klinikkens succes.

Vælg mellem en række holdforbedringsaktiviteter, herunder kommunikationsevner, hvordan man giver god og ærlig feedback, opbygger tillid til hinanden og hvordan man kan blive bedre til at løse problemer i teamet.

Forøg
Produktionen

Systematiseret patienthåndtering, overdragelse af patienter internt for optimal tillidsopbygning.

I en tandlægepraksis er hele teamet ansvarligt for at øge produktionen. Der er mange måder at øge produktionen på. En af måderne er, at give dit samlede team Hatt Consultings salgspsykologiske færdigheder. Det giver patienterne mulighed for at tage ansvar for deres egen mund på en måde så de vælger den rigtige behandling.

Du kan vælge at træne dit team i at opbygge tillid fra det øjeblik, patienterne ringer til klinikken, til de forlader jer igen efter en vellykket behandling. 

Vi tror på, at din klinik kan forøge produktionen markant, hvis i kan få flere patienter til at acceptere den behandling patienterne har behov for.

Telefon
Håndtering

Maksimer effekten af telefonopkald fra potentielle nye patienter.

Dine udgifter til marketing bruges på at få telefonen til at ringe. Når en potentiel ny patient ringer til din praksis, er det kun første step til at få patienterne til at komme til klinikken. 

 

Uden træning bliver indgående opkald i en travl klinik ofte behandlet som en uvelkommen afbrydelse af receptionen eller klinikassistenterne. 

Klager kan være yderst problematiske at håndtere uden, at det giver problemer for klinikken. Med den rette træning, kan klinikken få mere tilfredse patienter ved korrekt klagehåndtering. 

Få dit team oplært til at maksimere konverteringer af telefonopkald til patienter. Giv dem kompetencer til at optimere alle telefonsamtaler, så alle patienter er forberedt bedst muligt, inden de kommer til din klinik.

Eksempler på agendaer

For at give dig en idé om, hvordan en dag med praktiktræning ser ud, finder du tre eksempler på dagsordener nedenfor!

Patient oplevelsen
  • Identificering af alle kontaktpunkter i din tandlægepraksis
     

  • Se hvert kontaktpunkt gennem en patients øjne:
     

    • Udseende og fornemmelse af klinikken
       

    • Principperne, der påvirker patienterne i hvert kontaktpunkt
       

    • Kommunikation testet og afprøvet af hvert teammedlem
       

    • Systemer til at skabe konsistente oplevelser gennem alle i teamet - uanset teamet sammensætning
       

    • Oprettelse af en checkliste for at sikre, at alle i teamet er opmærksomme på systemerne og den forventede kommunikation for hvert kontaktpunkt.
       

    • Hatt Consultings kommunikationsteknikker i behandlingsrum, for at skabe tillid hos alle patienter
       

  • Delegere opgaver og handlinger

Peak performance

  • Den ideelle dag - systemer til at skabe en stressfri dag i praksis
     

  • Aftalebogen - fordelene for alle, ved booking efter specifikke systemer for hele klinikken
     

  • Systemer der minimerer risikoen for:
     

    • Afbud
       

    • Udeblivelser
       

    • Patienter, der kommer for sent
       

    • Akutpatienter
       

  • To kritiske møder, som dit team skal afholde regelmæssigt, og hvorfor

 

Interesseret?

Er du interesseret i at opgradere dit teams kompetencer uden at skulle forlade klinikken?

Find et tidspunkt hvor du kan tale med en af vores undervisere for at sammensætte den træningsdag, der er bedst egnet til dit teams unikke behov.

Bemærk venligst, at vi skal bruge ca. 6-8 uger på at sikre, at vi kan levere en optimalt tilpasset undervisningsforløb til din klinik.

Skriv til os
arrow&v
arrow&v
Jeg er interesseret i:
  • Sort Facebook ikon
  • Sort LinkedIn ikon
  • Sort YouTube Icon