• Sort Facebook ikon
  • Sort LinkedIn ikon
  • Sort YouTube Icon

KURSER

Hands-on du kan implementeres straks

TANDLÆGER

 

ETISK SALG AF TANDPLEJE 1.0

For tandlæger med mindre end 5 års erfaring, med ønske om, at få nemmere ved at sælge de behandlinger patienterne har behov for. 

Varighed: 4 timer

Pris: 3.895,- dkr. 

ETISK SALG AF TANDPLEJE 2.0

For tandlæger med mere end 5 års erfaring, der ønsker, at behandle flere patienter optimalt uden at skulle gå på kompromis med kvalitet og pris. 

Varighed: 4 timer.

Pris: 3.895,- dkr.

GO DIGITAL

Hvor skal du starte og hvor langt har du lyst til at gå, i din kliniks digitalisering? 

Vi kommer omkring alt fra klinikkens digitale infrastruktur til det komplette digitale workflow.

 

Varighed: 4 timer

Pris: 3.895,- dkr. 

DENTAL MARKETING

Skab kunderejser, der ​leder til salg af den optimale behandling.

Det handler om din kliniks unikke historie.

Hvordan du formidler din historie og skaber indhold online, dine patienter gider involvere sig i. 

Du får værktøjer til selv at producere fotos og video af høj kvalitet, med alt fra iPhone til professionelle 5K kameraer. 

Vi tager udgangspunkt i dine egne data, hvis du ønsker det.

 

TANDPLEJERE

2.0

TANDPLEJER 2.0

BEHANDLINGSPLANLÆGNING 2.0

Bliv bedre til at lægge en helhedsorienteret behandlingsplan, præsentere den for patienten med selvsikkerhed og få patienten til at acceptere behandlingsplanen. Tandlægen og patienten kan herefter gå direkte til behandling uden at skulle spilde unødig tid på yderligere konsultationer, med risiko for, at patienten siger "nej tak" til behandling.

 

Vi gennemgår cases og træner din evne til at vurdere hvilken behandling, der er den rigtige. Også når det drejer sig om komplekse restorative cases, der involverer orto, bidhævning og kosmetiske behandlinger. Du træner en metode til at fremlægge en plan og en pris, der passer så godt, at tandlægen ikke behøver komme ind og rette alt til  Metoden giver både tandlægen og dig ro til at gøre det i er bedst til. 

 

SALGSTRÆNING 2.0

Hvorfor er der nogle patienter, der siger "ja" til behandling med det samme mens andre afviser dig blankt? 
Du vil blive overrasket over, hvilke faktorer, der er afgørende for en accept af behandlingsplanen. 
Vi lærer dig hvordan du kan påvirke processen uden at skulle "sælge" behandling. 

SERVICE 2.0 = markedsføring

Hvad er service? Hvad er god service - for dig eller for patienten?

Du lærer hvordan du kan løfte patientoplevelsen til et nyt niveau, der mindsker dit stressniveau og forbedrer patientens oplevelse i klinikken

Dato: Klik på "tilmeldning" og se mulighederne. 

Hvor: København Centrum

Antal: 15 deltagere 

Pris: 3.895,- dkr. inkl. moms, materialer og forplejning,

INSTRUKTØR

Jesper Hatt

Tandlæge & Coach

- Klinikejer gennem 12 år

- International key opinionleader KaVo

- Hands-on klinisk underviser

KLINIKASSISTENTER

2.0

 

KLINIKASSISTENT 2.0

SALGSTRÆNING 2.0

Kan en klinikassistent være bedre til at sælge behandlinger end tandlægen? Hvorfor er det sådan?

Hvordan kan dine kompetencer bringes mere i spil, så du får en sjovere hverdag og klinikken bliver mere succesfuld? 

KLINIKFLOW

Vi arbejder med at forbedre patientoplevelsen i klinikken. Måden vi kommunikerer, måden vi prioriterer og måden vi eksekverer har alt sammen en enorm indflydelse på patientens oplevelse i klinikken. Hvis oplevelsen er god stiger sandsynligheden for et "ja tak" til behandling. 

Klinikflow handler om at få en mere flydende og rolig arbejdsdag, til glæde for hele teamet og patienterne. 

SERVICE 2.0

Hvad er service? Hvad er god service - for dig, for tandlægen eller for patienten?

Du lærer hvordan du kan løfte patientoplevelsen til et nyt niveau, der mindsker dit stressniveau og forbedrer patientens oplevelse i klinikken. Også uden at det skal koste klinikken en formue. 

Dato: Klik på "tilmeldning" og se mulighederne. 

Hvor: København Centrum

Antal: 15 deltagere 

Pris: 3.895,- dkr. inkl. moms, materialer og forplejning,

INSTRUKTØR

Jesper Hatt

Tandlæge & Coach

- Klinikejer gennem 12 år

- International key opinionleader KaVo

- Hands-on klinisk underviser

RECEPTIONISTER

2.0

 

RECEPTIONIST 2.0

FIRST IMPRESSIONS

Har det betydning hvordan vi taler med patienterne i telefonen? 

Kan din evne til at kommunikere i telefon og pr. mail betyde en forskel på over 100.000,- dkr. om året?

Hvis du vil være bedre til at afvæbne konflikter, tiltrække kunder og få en sjovere hverdag. Så er dette kursus noget for dig.

SALG 2.0

Kan en receptionist være afgørende for om en patient accepterer behandling eller ej?

Hvordan kan vi arbejde bedre sammen med teamet for at få mere tilfredse patienter, der betaler med glæde og kommer til deres tider? 

Hvordan kan vi påvirke vores teamsamarbejde, så vi får flere patienter til at acceptere behandling?

SERVICE 2.0

Hvad er service? Hvad er god service - for dig, for tandlægen eller for patienten?

Du lærer hvordan du kan løfte patientoplevelsen til et nyt niveau, der mindsker dit stressniveau og forbedrer patientens oplevelse i klinikken. Vi giver dig eksempler, der ikke koster noget (eller meget lidt), som du kan implementere allerede i morgen.

AFTALEBOGEN 2.0

En aftalebog er ofte et mareridt for den travle klinik. 

Vi viser dig hvordan din aftalebog kan struktureres så klinikken får en roligere hverdag, patienterne bliver mere tilfredse, teamet mindre stressede og klinikken generer et langt større overskud. 

Alt sammen på en måde, der er nemmere at håndtere for dig og teamet omkring dig. 

Dato: Klik på "tilmeldning" og se mulighederne. 

Hvor: København Centrum

Antal: 15 deltagere 

Pris: 3.895,- dkr. inkl. moms, materialer og forplejning,

INSTRUKTØR

Jesper Hatt

Tandlæge & Coach

- Klinikejer gennem 12 år

- International key opinionleader KaVo

- Hands-on klinisk underviser